به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(شرق سمنان): امیرعمیدی مدیرکل راه و شهر سازی شرق استان سمنان(شاهرود)گفت: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) فرصت بسیار مناسبی برای تعامل بی واسطه مردم با مدیران دستگاه های اجرایی است که موجب کاهش مراجعات حضوری و هزینه همچنین پاسخگویی در زمان کوتاه می شود ضمن این که مدیر می تواند از طریق پیشنهادات، انتقادات و شکایات مطرح شده، برای برطرف کردن و اصلاح موارد اشاره شده برنامه ریزی کند.
بر اساس این گزارش، عمیدی به مدت یک ساعت در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) و از طریق تلفن ۱۱۱ به طور مستقیم، مشکلات و درخواست های مطرح شده از سوی شهروندان را پاسخ داد.