شناسهٔ خبر: 131934 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی آمل، نور و محمودآباد خبر داد:

اختصاص ۱۰ هزار تن قیر به بافت‌های ناکارآمد و فرسوده آمل

رئیس اداره راه و شهرسازی آمل، نور و محمودآباد رئیس اداره راه و شهرسازی آمل، نور و محمودآباد از اختصاص ۱۰ هزار تن قیر به بافت‌های ناکارآمد و فرسوده شهرستان آمل خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (مازندران)، احمد کردانی در تشریح اقدامات و فعالیت های راه و شهرسازی آمل،نور و محمودآباد بیان داشت: در حوزه راه در سال گذشته در شهرستان آمل دو پروژه پل آلشرود و آبرو دو راهی اوجی آباد اجرا شد.

وی با اشاره به اهمیت بازآفرینی شهری از پیگیری پروژه های بازآفرینی شهری محلات هدف خبر داد و افزود: ۲۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند.

رئیس اداره راه و شهرسازی آمل، نور و محمودآباد از اختصاص ۱۰ هزار تن قیر به بافت‌های ناکارآمد و فرسوده شهرستان آمل خبر داد و گفت: به ۲۲ استعلام بانک مسکن برای دریافت تسهیلات بافت های فرسوده پاسخ داده شد.

کردانی با اشاره به ۷۰ مورد بازدید میدانی پرونده های کمیسیون ماده ۵ شهرداری ها، تصریح کرد: ۵۶ مورد بازدید تیم مهندسی از ساختمان ها در حوزه مقررات ملی ساختمان انجام شد.

وی به اقدامات در شهرهای محمودآباد و نور اشاره کرد و افزود: تعریض پل عبدالله آباد باند شمالی با اعتبار ۷.۵ میلیارد تومان، جابجایی نیوجرسی از آلشرود با اعتبار ۵۵ میلیون تومان و تکمیل پل انگتارود، آسفالت و نصب نیوجرسی با علائم ایمنی با اعتبار ۱۲.۵ میلیارد تومان در سال گذشته انجام شد.

این مسئول از تشکیل ۱۵ پرونده حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبر داد و گفت: طرح بازآفرینی شهر بلده بررسی شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی آمل، نور و محمودآباد با اشاره به پالایش و تشکیل پرونده دو هزار و ۸۰۰ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن، اظهار داشت: ۵۶۵ تن قیر به محلات هدف به شهرداری های نور و محمودآباد اختصاص یافت.