شناسهٔ خبر: 131945 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان

تقدیر عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ رحمت الله فیروزی پور، نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان تقدیر کرد.

این تقدیر در راستای تلاش‌های انجام شده برای کاهش حوادث رانندگی و اجرای پویش همراهان سفر ایمن در نوروز ۱۴۰۲بوده است.

در این متن آمده است؛ ضمن تبریک سال نو و فرارسیدن ماه مهمانی خدا و آرزوی صحت و سلامتی حضرتعالی و همکاران محترم از تمامی زحمات بی‌دریغ و شبانه‌روزی راهداران در این ایام و به ویژه اجرای برنامه پویش همراهان سفر ایمن در شهرستان نطنز که با هدف ارتقای ایمنی تردد کاربران و کاهش حوادث رانندگی اجرا شد، تشکر و قدردانی می‌گردد.

گفتنی است پویش همراهان سفر ایمن با شعار؛ سفر ایمن با یاد خدا و همراهی شما،  در چهار مجتمع خدمات رفاهی استان اصفهان در شهرستان های نطنز، اردستان، شهرضا و نایین در طول سفر های نوروزی ۱۴۰۲ برگزار شد.

در این پویش با اجرای برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و هنری در مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ تا ۱۵فروردین ماه ۱۴۰۲ به هموطنانی که به این استان سفر کرده بودند، خدمت‌رسانی شد.

تقدیر عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان