شناسهٔ خبر: 131996 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل استان کرمانشاه خبر داد؛

تمدید بیش از ۲۴ هزار کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالای استان کرمانشاه

محمد احمدی - کرمانشاه معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی ۱۲ ماهه سال گذشته بیش ۲۴ هزار کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالای استان کرمانشاه تمدید شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) محمد احمدی گفت: طی ۱۲ ماهه سال گذشته ۲۴ هزار و ۳۳۴ کارت هوشمند رانندگان حوزه حمل و نقل کالای استان کرمانشاه تمدید شده است.

وی افزود: در سال گذشته، ۵۶۳ کارت هوشمند رانندگان ناوگان وانت باری نیز تمدید شده و برای ۹۸۸ ناوگان وانت باری فعال و ۱۱۷ مورد رانندگان وانت باری کارت هوشمند صادر شده است.

احمدی درباره صدور کارت هوشمند برای ناوگان و رانندگان حوزه حمل و نقل کالا گفت: یک هزار و ۴۹ مورد کارت هوشمند برای ناوگان باری و یک هزار و ۸۸ کارت هوشمند برای رانندگان حوزه حمل و نقل کالا صادر شده است.

وی در ادامه افزود: از پانزدهم اردیبهشت ماه امسال، هرگونه حمل و نقل مواد معدنی در جاده‌ها و شهرها برای خودرو و رانندگان فاقد کارت هوشمند ممنوع شده است.

معاون حمل و نقل گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص، محموله حمل‌ شده نیز از سوی اداره صمت استان کرمانشاه به‌ عنوان برداشت غیرمجاز تلقی می‌شود و مسئولیت تصمیمات متخذه از قبیل: جرائم احتمالی یا توقیف محموله در صورت تحویل بار به رانندگان و وسایل نقلیه حمل بار فاقد کارت هوشمند، بر عهده معدن داران خواهد بود.

محمد احمدی در پایان از رانندگان، شرکت های حمل و نقل کالا و همشهریان خواست؛ شکایات و نارضایتی خود را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها، به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف رسیدگی شود.