شناسهٔ خبر: 131998 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

طی پیامی صورت گرفت:

تبریک رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز ارتش

فرزادی پور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) طی پیامی ۲۹ فروردین روز ارتش را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت هما، شمس الدین فرزادی‌پور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) طی پیامی ۲۹ فروردین روز ارتش را تبریک گفت.

در متن این پیام چنین آمده است:

"‍ بسمه تعالی

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا  سوره احزاب آیه ۲۳

دوام و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام بحران ها و شرایط سخت، مدیون دلاورمردانی بوده و خواهد بود که در بیش از چهار دهه از عمر انقلاب، دوشادوش ملت ایستاده و صیانت از این آب و خاک را سرلوحه خویش قرار داده و بر سر پیمان خود با ولی‌امر خویش ایستاده‌اند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتشی برخاسته از میان ملت بوده که هیچگاه خود را از آنان جدا ندانسته و حضور ارتشیان غیور حتی در بحران‌های طبیعی مانند سیل و زلزله و امدادرسانی به مردم، گویای این امر می‌باشد.

دلاورمردانی که با ایثار جان خود، از دستاوردهای نظام مقدس انقلاب، صیانت نموده و امروز نیز در سنگر خودکفایی، با داشتن متخصصانی متعهد، در راه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی گام بر می‌دارد.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش، به همه دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، با ادای احترام به روان پاک شهدا و تعظیم در برابر جانبازان و ایثارگران خانواده بزرگ ارتش، استمرار توفیقات این عزیزان را در سایه دعای حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

شمس‌الدین فرزادی‌پور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما"