شناسهٔ خبر: 132007 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان اصفهان انجام پذیرفت؛

تبیین راهبردهایی در جهت دستیابی به اهداف مجموعه راه و شهرسازی استان اصفهان

جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان اصفهان اعضای شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن بازدید از پروژه های قطار شهری اصفهان – بهارستان و طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید بهارستان، در نشستی به بررسی مشکلات کای مختلف و تبیین راهبردهایی در جهت دستیابی به اهداف مجموعه راه و شهرسازی استان اصفهان پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ جلسه شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی استان اصفهان به ریاست مدیر کل راه وشهرسازی و رئیس شورای هماهنگی امور راه وشهرسازی استان اصفهان و با حضور مدیران دستگاه‌های عضو شورا به میزبانی شرکت عمران شهر جدید بهارستان برگزار شد.  

پیش از آغاز این جلسه، اعضای شورا با حضور در محل اجرای پروژه قطار شهری اصفهان – بهارستان وضعیت پیشرفت این پروژه را مورد بازدید و بررسی قرار دادند همچنین از اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید بهارستان بازدید بعمل آمد.  

پس از بازدید از پروژه‌ها و به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر میان مدیران دستگاه‌های عضو شورا، مشورت برای حل مشکلات، همکاری برای تسهیل و پیشرفت پروژه‌ها و استفاده بهینه از منابع در دسترس، جلسه ای برگزار و با مشورت اعضا راهبردهایی جهت نیل به اهداف و تسریع امور تبیین شد.  

تدوین برنامه عملیاتی یکی از مباحث مطرح شده در این نشست بود که در این رابطه به ارزیابی برنامه سال ۱۴۰۱ و شناخت کاستی‌ها پرداخته شد.  

توجه ویژه به زمان بندی دقیق پروژه‌ها و طرح‌ها در سال پیش رو و اجرا و بهره برداری آن با کیفیت مناسب و در زمان تعریف شده، مورد تاکید اعضا قرار گرفت.  

در این نشست هر یک از مدیران عضو شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان اصفهان به ارائه گزارشی از اقدامات هر دستگاه پرداختند و با مشورت و هم اندیشی پیرامون تأمین اعتبار پروژه‌ها، مشکل مسکن پرسنل، حوادث رانندگی، پدافند غیرعامل، برنامه زمان بندی اجرای طرح‌ها و ... هماهنگی و اتخاذ تصمیم شد.