شناسهٔ خبر: 132078 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۲۲باب مجتمع خدماتی رفاهی در قزوین در حال احداث است

مجتمع های خدماتی- رفاهی معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:۲۲باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در این استان در حال احداث است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین) امیر علی‌پور گفت:تلاش می شود تعدادی از این مجتمع های در حال ساخت تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری برسند.

وی اضافه کرد:در حال حاضر ۳۷مجتمع خدماتی رفاهی در استان در حال فعالیت هستند که با تکمیل مجتمع های جدید تعداد آنها به ۵۹باب افزایش خواهد یافت.

علی‌پور ادامه داد: توسعه شبکه راه‌ها و افزایش میزان تردد در محورها طی سال های اخیر،   ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده ای  و افزایش ایمنی برای کاهش سوانح رانندگی را که یکی از اهداف اصلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است ضروری کرده است.

وی گفت: مجتمع های خدماتی رفاهی با محوریت های مختلفی چون جایگاه سوخت، خدمات خودرویی، رستوران، سرویس بهداشتی، فروش و عرضه مواد غذایی، محوطه بازی کودکان، محل اقامتی و پارکینگ فعالیت می‌کنند.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:متقاضیان احداث و تاسیس مجتمع های خدماتی رفاهی می‌توانند درخواست خود را به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ارائه دهند تا بر اساس ضوابط و مقررات درخواست آنها توسط کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گیرد.