شناسهٔ خبر: 132086 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

رفع نقاط حادثه خیز محورهای ارتباطی آذربایجان غربی در اولویت است

رفع نقاط حادثه خیز محورهای ارتباطی آذربایجان غربی رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اصلاح قطعی ۱۳ مورد از نقاط حادثه خیز استان در محورهای ارتباطی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، امیر یدبیضا رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اظهار کرد: یکی از اولویت های اصلی اداره ایمنی راه و حریم اصلاح نقاط حادثه خیز استان بوده که اصلاح ۱۳ مورد آن به صورت قطعی انجام یافته است.

وی افزود: در آذربایجان غربی ۲۴ نقطه حادثه خیز شناسائی شده است که با تلاش همکاران ۱۳ مورد اصلاح و و بقیه موارد هم در حال انجام عملیات بوده که کلیه پروژه ها از پیشرفت فیزیکی بالای ۴۰ درصد برخوردارهستند.

یدبیضا خاطر نشان کرد: از آغاز سال ۱۴۰۲ نیز کلیه نقاط حادثه خیز استان با استفاده از علائم و نصب بنر آشکار سازی شد که می توان آن را به عنوان یکی از دلایل کاهش تصادفات نوروزی در استان دانست.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: در سال گذشته ۵۸۹۴ مورد تابلو و علائم در محور های مواصلاتی استان نصب و ۱۷۸۶ مورد چراغ های روشنائی و تابلو های برق به منظور آشکار سازی مسیر ها اورهال و به منظور آشکار سازی نقاط حادثه خیز نیز ۳۴۷ مورد بنر و پرچم های ترافیکی و هشدار دهنده نصب شده است.