شناسهٔ خبر: 132149 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تبیین اهداف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در جلسه شورای اداری

استان مرکزی در اولین جلسه شورای اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در فروردین ماه ۱۴۰۲، اهداف و برنامه های اجرایی توسط مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تبیین و بر ارتقاء عملکرد در تمامی سطوح تأکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، «مهرداد جهانی» مدیر کل کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی ، در جریان برگزاری اولین جلسه شورای اداری این اداره کل، ضمن تبیین اهداف اجرایی سال ۱۴۰۲ بر ارتقاء عملکرد کارکنان در زمینه خدمت رسانی به مردم تأکید کرد.

وی موفقیت‌های حاصل شده در سال ۱۴۰۱ را نتیجه تلاش عموم کارکنان عنوان کرد و افزود: امسال با ایجاد انگیزه در بین کارکنان سراسر استان و با تلاشی مضاعف در ارائه خدمات حداکثری درون و برون سازمانی امیدوارم نتایجی ارزشمند تر از سال گذشته میسر گردد تا شاهد رشد شاخص‌های رضایتمندی مردم شریف استان، کاربران جاده‌ای و فعالان عرصه حمل و نقل در سرزمین آفتاب باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به برنامه ریزی های بعمل آمده و تلاش حداکثری برای تحقق اهداف بلند مدت و کوتاه مدت اظهار داشت: مهم‌ترین هدف در عرصه راهداری کاهش تصادفات جاده‌ای و تردد ایمن در سطح محورهای مواصلاتی است، لذا باید در تحقق این مهم از تمامی ظرفیت‌های موجود اعم از نیروی انسانی، ماشین آلات راهداری و تجهیزات نهایت بهره‌مندی را بعمل آورد.

وی تکریم ارباب رجوع و تسریع در پاسخگویی و تسهیل در فرآیندهای اداری را خط قرمز اهداف دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: امسال برای ارزیابی عملکرد کارکنان در تمامی ادارات زیرمجموعه فرم نظرسنجی هوشمند نصب شده است تا فعالیت همکاران از طریق این سامانه مورد بررسی قرار گیرد.

در پایان این جلسه ضمن قدردانی از زحمات چندین ساله علیرضا اختری و عبداله عبیاوی ، علی امیری به عنوان سرپرست معاونت راهداری و هوتن حمیدیان به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع معرفی شدند؛ همچنین میثم شجری به سمت سرپرست معاونت حمل و نقل و صدیقه فهیم زاده به سمت سرپرست عامل ذیحسابی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی منصوب شدند.