شناسهٔ خبر: 132152 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هجدهمین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان اصفهان مطرح شد؛

ضرورت توسعه خدمات اجتماعی، فرهنگی و خانواده در پروژه‌های بازآفرینی شهری

هجدهمین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان اصفهان در هجدهمین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان اصفهان ضمن بررسی برنامه‌ها و طرح‌های بازآفرینی در دست اقدام برای سال ۱۴۰۲، بر توسعه خدمات اجتماعی، فرهنگی و خانواده در برنامه‌های بازآفرینی شهری استان تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ هجدهمین جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان اصفهان، در محل سالن اجتماعات استانداری اصفهان به ریاست مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و با حضور علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان و دیگر اعضا برگزار شد.  

در این جلسه سه دستور کار مطرح و بررسی شد همچنین به صورت اجمالی مصوبات جلسات پیشین این ستاد و نحوه پیشبرد و دلایل عدم اجرا برخی از مصوبات مورد بررسی، نقد و گفتگو قرار گرفت. در ابتدای جلسه گزارشی از کارگروه تخصصی ارتقاء وضعیت امور اجتماعی، فرهنگی و سلامت بانوان و خانواده در خصوص اقدامات انجام شده و برنامه‌ها و طرح‌های در دست اقدام برای سال ۱۴۰۲ ارائه شد که پس از مشورت اعضا تصمیمات لازم در این رابطه اتخاذ شد.  

بیشترین زمان این جلسه به ارائه گزارشی از اقدامات بعمل آمده در حوزه بازآفرینی شهری اختصاص یافت که در طی آن برنامه‌ها و طرح‌های بازآفرینی در دست اقدام سال ۱۴۰۲ مورد بررسی قرار گرفت.  

در پایان ضمن پاسخگویی به سوالات دستگاه‌های عضو ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان، مباحث جمع‌بندی و برخی از طرح‌ها به تصویب رسید.