شناسهٔ خبر: 132191 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور سیاخ دارنگون-خان خمیس استان فارس

آغاز عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور سیاخ دارنگون-خان خمیس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از آغاز عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور سیاخ دارنگون تا تقاطع خان خمیس خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای  استان فارس از آغاز عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور سیاخ دارنگون تا تقاطع خان خمیس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، علیرضا راستیار با بیان اینکه عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور سیاخ دارنگون تا تقاطع خان خمیس آغاز گردیده گفت : در راستای افزایش ایمنی در تردد 7 کیلومتر از این محور با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد ریال تعریض و بهسازی میگردد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس افزود به دلیل تردد بالا در این محور در روزهای تعطیل و آخر هفته که به دلیل وجود
باغات می باشد، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نسبت به انجام مطالعات فنی برای تعریض و بهسازی این مسیر اقدام نمود و پس از طی تشریفات قانونی پیمانکار آن را انتخاب نمود تا 7  کیلومتر این از این محور تعریض و بهسازی گردد.

راستیار هم چنین خطرنشان ساخت : عرض این محور هم اکنون 7 متر است که قرار است به بیش از 21 متر تعریض گردد و به صورت چهار خطه زیر بار ترافیک برود .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود به مشخصات این پروژه نیز اشاره کرد و گفت : بیش از 179 هزار مترمکعب خاکبرداری ، 116 هزار متر مربع تسطیح  بستر ، 57 هزار متر مکعب خاکریزی از جمله مشخصات فنی پروژه تعریض و بهسازی محور سیاخ دارنگون است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس در پایان یادآور ساخت : مدت زمان اجرای این پروژه یک سال می باشد که در صورت تزریق مناسب اعتبار امیدواریم در زمان کوتاهتر مقرر به بهره برداری برسد و آماده خدمات رسانی به کاربران جاده ای باشد.