شناسهٔ خبر: 132198 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سال جاری انجام خواهد شد؛

پیش بینی ۳۵۰ میلیارد تومان برای روکش آسفالت آزادراه زنجان_قزوین

راهداری زنجان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در نشست با نمایندگی خبرگزاری ایرنای استان از پیش بینی ۳۵۰ میلیاردتومانی برای روکش آسفالت آزادراه زنجان_ قزوین در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی(استان زنجان)جعفر قزوینیان مدیر کل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان،  ضمن حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) منطقه زنجان، به تشریح عملکرداداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان پرداخت و اظهار داشت: این اداره کل در حال حاضر دارای ۵۲۰ نیروی همکار و ۲۶۰ نفر نیروی شرکتی  است که در حیطه‌های مختلف، نگهداری راه‌ها، حمل و نقل کالا و مسافر، ایمنی و ترافیک در جاده‌ها و ساخت راه‌های فرعی و روستایی ارائه خدمت می‌کنند.

وی در خصوص نارضایتی مردم از آزاد راه زنجان_قزوین عنوان کرد: با پیگیری‌های انجام شده، مجوز برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار پروژه لکه‌گیری و روکش آسفالت آزادراه زنجان-قزوین در هر دو باند رفت و برگشت اخذ و اعتبار آن ۳۵۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که با انتخاب پیمانکار در سال جاری، طبق ضوابط و مقررات انجام خواهد شد.

قزوینیان با اشاره به نگهداری ۵ هزار و ۸۰۰ کیلومتر از راه‌ها سطح استان توسط راهداران در زمستان و تابستان افزود: وظیفه سنگینی بر عهده راهداری است که با ۲۵۰ خودروی سنگین و نیمه‌سنگین با عمر بالای ۲۳ سال تلاش می‌کنند تا به اهداف سازمان که ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است، دست یابند.

وی تصریح کرد: تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بتوانیم در جهت ارتقای شاخص‌های حمل و نقل و راهداری استان گام برداریم.مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان عنوان کرد: پروژه‌هایی که در حوزه راهداری انجام می‌شود با نگاه به ایمنی و ارتقا شاخص‌های مدنظر و میزان ترددهای انجام شده در حال پیگیری است.