شناسهٔ خبر: 132250 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران

قاری قران اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در پیامی دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در پیامی دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.  

متن پیام به این شرح است: 

دوم اردیبهشت مزین گشت به نام نهاد مقدسی که مبتکرانه و محصول اندیشه معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) بوده و قدرتمندانه همپای انقلاب شکوهمند اسلامی و در راستای اقتدار کشور در عرصه‌های گوناگون خوش درخشید.  

پاسداران این دلیرمردان در دوران دفاع مقدس با تکیه بر توان دفاعی خود، نقش پررنگی در بیرون راندن دشمن از خاک این مرز و بوم داشته و در دهه‌های اخیر نیز این نهاد انقلابی در کنار وفای به عهد خود برای خدمت صادقانه به کشور، مردم و انقلاب در راه جهاد و سازندگی کشور و در نبرد با دشمنان اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خود را فدای ملت کردند.  

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء والا مقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سالروز تاسیس این نهاد مردمی را به همه پاسداران جان بر کف و خانواده‌های معززشان تبریک عرض نموده و امیدواریم در سایه اتکال به خداوند منان و در پرتو منویات فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موفق و موید باشند.