شناسهٔ خبر: 132338 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پاسخگویی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از طریق سامانه سامد

پاسخگویی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان  از طریق سامانه سامد مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان روز سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ الی ۱۰ از طریق سامانه سامد به مسائل و مشکلات مردمی در حوزه راه و شهرسازی پاسخ می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان) علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان روز سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ الی ۱۰ از طریق سامانه سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) به سوالات مردمی در حوزه راه و شهرسازی پاسخ می‌دهد.  

براین اساس تمامی آحاد مردم در تمام نقاط استان می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۱۱ مسائل، مشکلات و پیشنهادات خود در زمینه راه و شهرسازی را مطرح و پیگیری کنند.  

سامانه ارتباط مردم با دولت (سامد) به نشانی ۱۱۱.ir و با هدف پاسخگویی مستقیم دستگاه‌ها و سازمان‌های کشور از طریق سامانه الکترونیکی و تلفنی، این امکان را به مردم می‌دهد تا بتوانند کلیه پیشنهادات، انتقادات و دیدگاه‌های خود را از دولت و سازمان‌های وابسته در این سامانه ثبت کنند.  

گفتنی است سامد، با هدف تسهیل دسترسی های مردم به اطلاعات و خدمات، ارتقای سطح پاسخگویی مسئولان، افزایش رضایتمندی عمومی، افزایش نظارت بر نحوه ارائه خدمات دولتی و سرعت در پاسخگویی، راه اندازی شده است.