شناسهٔ خبر: 132564 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برای جلوگیری از بروز مشکلات در زمان بارش انجام شد؛

لایروبی و تنقیه ۲۷ پل در استان زنجان

راهداری زنجان رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون برای جلوگیری از بروز مشکلات در زمان بارش لایروبی و تنقیه ۲۷ دستگاه پل توسط راهداران پرتلاش صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(استان زنجان)حسین اسکندری، رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان با اشاره به اقداماتی که این اداره کل جهت جلوگیری از بروز مشکل در فصل بارندگی و مسدود شدن راه‌ها انجام داده، تصریح کرد: یکی از مهمترین این اقدامات لایروبی و تنقیه پل‌ها در مسیرهای مختلف استان خصوصا در نقاط روستایی و جاده‌های اصلی و فرعی بوده است.

وجود۸هزاردستگاه پل بزرگ و کوچک در استان

وی با اشاره به اینکه در حدود ۸ هزار دستگاه پل بزرگ و کوچک در استان وجود دارد، گفت: هر ساله به طور متوسط ۶۰ دستگاه پل تعمیرات اساسی می‌شود که در سال جاری در صورت تخصیص اعتبار انجام می‌شود.

 اسکندری با بیان اینکه کار لایروبی و تنقیه، ساماندهی پل‌ها پیش از فصل بارندگی و از اوایل امسال آغاز شده، گفت: هر کجا نیاز باشد کار لایروبی و تنقیه و ساماندهی پل‌ها را ادامه خواهیم داد.