به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(استان مرکزی)، درراستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات هموطنان برنامه ملاقات مردمی مدیرکل باحضورمعاونین برگزار شد.
حمید انعامی مدیرکل راه وشهرسازی استان مرکزی درحاشیه این ملاقات گفت: خدمت رسانی یک فریضه الهی در زندگی اجتماعی است و همیشه مصداق احسان و یاری و امداد و حمایت از مؤمن و مظلوم وبرطرف کردن خواسته های مؤمنان می باشد .خدمت به مردم درنظام اسلامی نعمت و توفیقی است که شامل حال مدیران می شود و باید از این فرصت به بهترین وجه استفاده کرد.
انعامی دراین جلسه پس از شنیدن صحبت ها ودغدغه های شهروندان و آگاهی از موضوعات مطرح شده از جمله پیگیری امورات پیمانکاران، مشکلات مسکن همشهریان، درخواست پیگیری پرونده های حقوقی و موارد مرتبط با حوزه شهرسازی ومعماری، دستورات لازم را جهت رفع مشکلات و درخواست ها در چارچوب قوانین و مقررات صادر کرد.
انعامی دراین خصوص بیان داشت: ارتباطات مردمی و چهره به چهره جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی و پاسخگویی صریح و شفاف را به دنبال دارد.
شایان ذکر است ملاقات مردمی مدیرکل راه وشهر سازی استان مرکزی ومعاونین به صورت هفتگی و مستمر برگزار می شود وهموطنان گرامی برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی استان و یا با شماره ۳۳۱۳۶۳۸۰درخواست ملاقات عمومی با مدیرکل را ثبت کنند.