شناسهٔ خبر: 132622 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن دزفول و اندیمشک

ببینید | سفر وزیر راه و شهرسازی به استان خوزستان وزیر راه و شهرسازی پیش از ظهر امروز طی سفر به خوزستان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های دزفول و اندیمشک بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی که در اولین سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به خوزستان رفته است، امروز در محل طرح نهضت ملی مسکن دزفول و اندیمشک حضور یافت و از نزدیک در جریان روند عملیات اجرایی این پروژه‌ها قرار گرفت.

بذرپاش طی این بازدید پیشرفت ساخت پروژه‌ها را مطلوب ارزیابی و بر تسریع تکمیل پروژه پایان سال ۱۴۰۲ تاکید کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان خوزستان نیز در حاشیه این بازدید گفت: در طرح نهضت ملی مسکن خوزستان حدود ۲۴۶ هزار و ۴۸۷ نفر در سامانه ثبت نام اولیه انجام دادند که از این تعداد ۱۷۷ هزار و ۴۹۱ نفر دارای شرایط اولیه بودند.

محمدحسین پناهی‌فر خاطر نشان کرد: ۴۳ هزار و ۹۱۱ نفر از ثبت‌نام کنندگان از ۵۹ شهر خوزستان تایید نهایی شدند اما از مجموع متقاضیان شهرها فقط ۱۱ هزار و ۲۳۷ نفر واریز انجام دادند. 

وی افزود: در این زمینه تاکنون به ۱۱ هزار و ۱۲۷ نفر یعنی ۹۸ درصد متقاضیان تخصیص پروژه انجام و فرآیند عملیات اجرایی نیز آغاز شده است.

گفتنی است این هفتمین سفر رییس جمهور و دومین سفر هیات دولت سیزدهم به استان خوزستان بوده و افتتاح ۷۰ کیلومتر از پروژه مهم دوخطه کردن اهواز اندیمشک از برنامه‌های این سفر است.