شناسهٔ خبر: 132707 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از میدان در دست ساخت راه و شهرسازی زاهدان

سیستان استاندار سیستان و بلوچستان از میدان در دست ساخت راه و شهرسازی شهرستان زاهدان بازدید و در جریان آخرین روند پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان به همراه مدیر کل راه و شهرسازی استان از میدان در دست ساخت راه و شهرسازی شهرستان زاهدان بازدید و در جریان آخرین روند پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

استاندار سیستان و بلوچستان در این بازدید با توجه به جایگاه این میدان در معرفی چهره استان به گردشگران توصیه های لازم را در زمینه نقش میدان دادند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان نیز در این بازدید با اعلام این مطلب که این میدان نقش ویژه در ورودی شهر زاهدان دارد اعلام کرد که تا این لحظه ۷۵۰متر مکعب بتن و ۸۰ تن فولاد در این سازه بکار رفته بر تلاش این اداره کل بر اتمام پروژه در کوتاه ترین زمان تاکید کرد.

عطاء اله اکبری با بیان اینکه استان سیستان و بلوچستان با تاریخی کهن و آثار و اماکن متعدد باستانی و تاریخی و مناظر بکر و دیدنی جذابیت‌های بی‌بدیل فراوانی برای گردشگران داخلی و خارجی دارد، گفت: المان ورودی این میدان در سازه هشت ضلعی در دست ساخت است که در هر ضلع آن به مساحت تقریبی ۷۰ متر مربع با تاکید بر رویکرد وحدت ملی و مذهبی تصاویر امکان تاریخی و گردشگردی از شمال تا جنوب استان به شکل برجسته کار خواهد شد تا هر گردشگری با دور زدن کامل آن در چند لحظه زیبایی های فرهنگی این استان را ملاحظه کند.