شناسهٔ خبر: 132726 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

حل مشکل آب شرب منطقه دهقان ویلا کرج به همت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

راه و شهرسازی البرز پس از درخواستهای مکرر و چندین ساله ساکنین منطقه دهقان ویلا و پیگیری های مهدی عسگری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز از اختصاص زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع جهت ساخت منبع آب آشامیدنی در این منطقه از شهر کرج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)؛ معاون امور عمرانی استانداری البرز، مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرعامل آبفای استان البرز روز پنجشنبه مورخ ۷ اردیبهشت ماه همزمان با نماز مغرب و عشا با حضور در مسجد امام حسن (ع) منطقه دهقان ویلا در خصوص مشکل آب شرب این منطقه از نزدیک با مردم گفت و گو و گزارش آخرین اقدامات را ارائه کردند.

در ابتدای این نشست احمد افضلی معاون امور عمرانی استانداری البرز ضمن تشکر از صبوری و همراهی ساکنین محله دهقان ویلا گفت: پس از درخواست های مردم، عسکری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با حساسیت و دغدغه بسیار این موضوع را مکرراً از نهادهای ذیربط پیگیری نمود که  با دستور دکتر عبدالهی، استاندار محترم و با برنامه ریزی لازم در معاونت عمرانی استانداری و همچنین تخصیص زمین از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان امیدواریم در آینده نزدیک شاهد ساخت منبع آب و  نصب و راه اندازی شبکه جدید انتقال آب باشیم و جلب رضایت مردم باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در حاشیه این دیدار صمیمانه با مردم بیان داشت طبق درخواستهای مکرر مردم و پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی مبنی بر پایین بودن کیفیت آب شرب منطقه دهقان ویلا جلسات متعددی درخصوص حل این مشکل برگزار شد که اداره کل راه و شهرسازی استان البرز با جانمایی و اختصاص زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع برای ساخت منبع آب شرب گامی موثر در حل این معضل برداشته است.

رضا خالقی با اشاره به ارزش ریالی بالای این زمین بیان داشت یکی از مهمترین تاکیدات ریاست محترم جمهور و استاندار البرز به دستگاه های اجرایی رسیدگی فوری به مشکلات مردم می باشد و اختصاص این زمین به عنوان یکی از خدمات ماندگار دولت مردمی به ساکنین این منطقه ثبت خواهد شد.

همچنین در این نشست مردمی مقرر شد اداره آبفای استان البرز نسبت به حفر ۳ حلقه چاه عمیق و نصب و راه اندازی شبکه و سیستم انتقال آب اقدامات لازم را برنامه ریزی و اجرایی نماید.