شناسهٔ خبر: 132751 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

آغاز طرح بازرسی از مجتمع های خدماتی- رفاهی بین راهی آذربایجان غربی در راستای توسعه کیفی خدمات جاده ای به مسافران

پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از آغاز طرح بازدید از مجتمع های خدماتی- رفاهی استان برای توسعه کیفی خدمات جاده ای خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بر ضرورت خدمت‌رسانی کیفی تر و بیشتر مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین راهی استان به مسافران جاده ای تاکید کرد و گفت: از طرفی با توجه به پیش بینی افزایش میزان ترددهای جاده‌ای در ایام اربعین سال ۱۴۰۲ و ضرورت ایجاد امکانات و تسهیلات لازم، مجتمع‌های خدماتی رفاهی با تامین نیروهای خدماتی مورد نیاز برای ارائه خدمات شایسته به زائران و تکریم آنان در تلاش هستند و بازرسان این اداره کل نیز از اول اردیبهشت بازدیدهای مستمر را برای کیفی سازی خدمات در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی دو مقوله مهم در خدمات‌دهی به مسافران جاده ای است، افزود : برای تحقق این هدف نظافت داخل نمازخانه‌ها و تجهیز آن‌ها به لوازم مورد نیاز و باز بودن مستمر  آن‌ها در تمام ساعات شبانه‌روز، نظافت مستمر سرویس‌های بهداشتی، استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده مناسب و رفع نواقص سرویس‌های بهداشتی از مواردی است که اولویت دارد.

آرامون خاطر نشان کرد : مسافران برای تسهیل دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی و امکانات مجتمع‌های فعال در این استان و ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود در رابطه با مجتمع های خدمات رفاهی و کلیه خدمات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای می‌توانند به سامانه ۱۴۱ مراجعه کرده و یا با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.