شناسهٔ خبر: 132758 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام و مدیرکل راه و شهرسازی استان؛

جلسه شورای تأمین مسکن شهرستان دهلران برگزار شد

جلسه شورای تامین مسکن شهرستان دهلران (2).JPG جلسه شورای تأمین مسکن شهرستان دهلران با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام و مدیرکل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، در جلسه شورای تأمین مسکن شهرستان دهلران آخرین وضعیت باقیمانده مسکن مهر این شهرستان و راهکارهای اجرای نهضت ملی مسکن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرشاد دوستی مدیرکل این دستگاه اجرایی در جلسه شورای تأمین مسکن شهرستان دهلران گفت: ۱۲۰ واحد مسکونی مسکن مهر شهر دهلران برای واگذاری به اشخاص باقی مانده و پیشرفت فیزیکی این واحدها نیز در مجموع بالای ۷۰ درصد می باشد.

وی از دلایل طولانی شدن روند اجرای مسکن مهر دهلران، مشکلات و مسائل تعاونیها، عدم تکمیل به موقع سهم آورده اشخاص و ... عنوان کرد و افزود: راه و شهرسازی استان همواره پی گیر تکمیل این واحدهای مسکونی بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام افزود: برای ساماندهی معابر مسکن مهر شهر دهلران علی رقم اینکه شهردای متولی اجرای آن می باشد اما با استفاده از منابع مالی سازمان ملی زمین و مسکن در حال اجرای تفاهم نامه با شهرداری دهلران برای ساماندهی معابر سایت مسکن مهر دهلران هستیم.

فرشاد دوستی در خصوص اجرای نهضت ملی مسکن شهرستان دهلران نیز گفت: ۴۳ هکتار زمین از طرف اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام برای این مهم در نظر گرفته شده و در فاز اول این طرح ۶۵۰ واحد ویلایی به واجدین شرایط برای احداث با استفاده از تسهیلات واگذار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: برای احداث واحدهای ویلایی نهضت ملی مسکن شهر دهلران پی گیر احداث این واحدها به صورت یکسان با در نظر گرفتن شرایط معماری ایرانی- اسلامی و شرایط اقلیمی منطقه و رعایت سیما و منظر شهری می باشیم.