شناسهٔ خبر: 132794 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون رئیس جمهور:

طرح نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد پیشرفت خوبی دارد

منصوری - معاون رئیس جمهوری معاون اجرایی رئیس جمهور در جریان بازدید از ساخت ۲۸۸ واحد طرح نهضت ملی مسکن در گچساران گفت: روند اجرای این طرح در استان کهگیلویه و بویراحمد پیشرفت خوبی دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کهگیلویه و بویر احمد محسن منصوری روز شنبه در بازدید از واحدهای مسکونی در حال ساخت نهضت ملی در گچساران گفت: احداث طرح های نهضت ملی مسکن در بسیاری از مناطق کشور آغاز شده است و روند اجرایی مطلوبی دارد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اینکه روند ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در برخی موارد جلوتر از ایجاد زیرساخت های مورد نیاز بوده است، تاکید کرد: امید می رود با تلاش همه مسئولان زمینه تامین اعتبار برای ایجاد امکانات مورد نیاز سکونت در سایت های نهضت ملی مسکن فراهم شود.

تامین زمین مانع اجرای طرح نهضت ملی مسکن در برخی نقاط کهگیلویه و بویراحمد

منصوری با اشاره به اینکه تامین زمین محل احداث از موانع اجرای طرح نهضت ملی مسکن در برخی نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد است ابراز امیدواری کرد: با تلاش بیشتر و جهادی مسئولان محلی زمینه گره‌گشایی از این نقیصه فراهم شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های استاندار کهگیلویه و بویراحمد و اظهار کرد: موضوع مسکن از دغدغه‌های جدی دولت بوده و وعده‌ای که رئیس جمهور مبتنی بر نیاز و مطالبه مردم و همچنین منطبق بر قانون داده در سطح کشور سالیانه یک میلیون مسکن احداث و تحویل مردم داده شود.
وی افزود: مسکن ملی به صورت جدی روزانه از سوی رئیس جمهور رصد می‌شود و عزم دولت بر این است که به این تعهدات عمل کند.
منصوری با اشاره به اینکه طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گچساران پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و تعهدات دولت انجام خواهد گرفت افزود: در خصوص زیرساخت‌ها با استاندار و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت‌وگو خواهیم کرد که گره‌های جزیی کار هر چه سریعتر باز شود.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید گفت: هم اکنون بیش از ۹ هزارو ۳۷۵ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است.

محمد راستا عنوان کرد: سهمیه کهگیلویه و بویراحمد در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سال نخست احداث ۱۰ هزار واحد تعیین شده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور بامداد شنبه برای یک سفر دو روزه به کهگیلویه و بویراحمد به صورت زمینی از اهواز وارد شهرستان گچساران این استان شد و در این سفر ۲ روزه قرار است از ۳۱ پروژه شاخص استان در شهرستان های مختلف بازدید و از آخرین وضعیت آنها مطلع شود.