شناسهٔ خبر: 132803 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان پلیس راه سیراف - عسلویه، خدمتی دیگر از دولت سیزدهم

آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان پلیس راه سیراف - عسلویه ، خدمتی دیگر از دولت سیزدهم عملیات اجرایی پلیس راه شهرستان سیراف-عسلویه با حضور نماینده شهرستان‌های کنگان، جم، عسلویه و دیر در مجلس، فرمانداران کنگان، جم، رئیس پلیس راه استان و جمعی از مقامات محلی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) عملیات اجرایی پلیس راه شهرستان سیراف-عسلویه با حضور نماینده شهرستان‌های کنگان، جم، عسلویه و دیر در مجلس، فرمانداران کنگان، جم، رئیس پلیس راه استان و جمعی از مقامات محلی آغاز شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر در این آئین گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۲۰۸۰ مترمربع و اعتباری بیش از ۱۷۹ میلیارد ریال با برآورد ساخت ۱۸ ماه احداث خواهد شد.

عبدالکریم اخترشناس افزود: با توجه به حجم گسترده ترددها در قطب انرژی کشور و قرارگیری این محور در کریدور جنوب کشور، احداث پلیس راه سیراف- عسلویه برای نظم بخشی و ارتقای ایمنی کاربران جاده ای در دستور کار قرار گرفت و امروز عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گفته وی، بازسازی اساسی پاسگاه پلیس راه گناوه و بهسازی سایر پاسگاههای پلیس راه استان با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال در دست اجراست.

اخترشناس یادآور شد: ۵ پاسگاه و قرارگاه پلیس راه در استان بوشهر بر ترافیک و حمل و نقل جاده ای نظارت می کنند که مطابق قانون، کار احداث و نگهداری ساختمان ها و بناهای مورد استفاده پلیس راه و تامین تجهیزات مورد نیاز بر عهده ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گذارده شده است