شناسهٔ خبر: 132813 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات اجرایی ۷.۵ کیلومتر از محور میاندوآب - شاهین دژ

دکتر حمزه لو عملیات تعریض و بهسازی ۷.۵ کیلومتر از محور میاندوآب- شاهین دژ با حضور مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، نماینده مردم تکاب و شاهین دژ در محلس شورای اسلامی فرماندار شاهین دژ و جمعی از مسوولان شهرستانی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)،مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: برای اجرای این طرح یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

سید محسن حمزه‌لو افزود: اجرا و بهره‌برداری از این طرح موجب تبدیل راه فرعی به راه اصلی چهارخطه، ایمن ساز و کاهش تصادفات و اصلاح هندسی مسیر، حذف نقاط حادثه خیز و تسهیل سفر می‌شود.

وی با اشاره به اطلاعات فنی طرح، بیان کرد: برای این مسیر ۲۰ دستگاه آبرو یک متری، یک دستگاه آبروی ۱۰ متری و یک دستگاه دوربرگردان پیش‌بینی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بیان کرد: راه محور توسعه و یکی از عوامل توسعه استان به شمار می‌رود و توسعه فعالیت کارگاه‌های راهسازی زمینه توسعه استان را فراهم می‌کند.

حمزه‌لو اظهار داشت: وجود پایانه‌های مرزی در آذربایجان‌غربی فرصتی برای توسعه راه‌های استان است و باید از این ظرفیت نهایت بهره‌برداری صورت گیرد.

وی افزود: در حال حاضر ۳۶ کارگاه‌ راهسازی در راستای توسعه راه‌های ارتباطی در سطح محورهای استان در حال فعالیت هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: طی یک سال گذشته ۱۲۳ کیلومتر راه و بزرگراه در این استان به بهره‌برداری رسیده و در برنامه داریم طی امسال این میزان به حدود ۲۰۰ کیلومتر برسد.

حمزه‌لو بیان کرد: پروژه‌های عمرانی یک کار تیمی است و با تلاش همه جانبه می‌توان مسیر توسعه را هموار کرد.

حجت الاسلام علی مرادی امام جمعه شاهین دژ در این مراسم گفت: توسعه راه موجب امنیت و ایمنی مسیرهای تردد می‌شود و توجه به این امر نیز حائز اهمیت است.

حسن همتی نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار داشت: ایجاد عدالت و توسعه مناطق محروم مورد توجه بوده و ت سعه مسیرهای ارتباطی موجب تحقق این امر می‌شود.