به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (کردستان)، جهانگیرالیاسی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه های اجرایی متعهد به پاسخگویی، رفع مشکل واجابت درخواست قانونی شهروندان هستند گفت: حضور در سامانه ارتباط مردم ودولت فرصت مغتنمی برای تحقق این امر است.
در جریان حضور مدیر کل راه وشهرسازی در سامانه که محمدی معاون املاک وحقوقی نیز وی را همراهی میکردد ، 15نفر از شهروندان کردستانی در تماس با ۱۱۱ یا همان سامانه سامد سوالات ودرخواست خود را به طور مستقیم با مدیر کل راه وشهرسازی در میان گذاشته وپاسخ دریافت کردند.