شناسهٔ خبر: 132955 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طرح تفصیلی شهر شیرین سو تهیه تصویب و در شرف ابلاغ است

شیرین سو-2 مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان خبر داد: طرح تفصیلی در چارچوب اسناد و ضوابط طرح جامع با جزئیات بیشتری در خصوص نحوه استفاده از اراضی شهری با رعایت حد ثبتی و ملکی پلاک ها طراحی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان (همدان) مدیرکل راه و شهرسازی استان بیان کرد: طرح تفصیلی در چارچوب اسناد و ضوابط طرح جامع با جزئیات بیشتری در خصوص نحوه استفاده از اراضی شهری با رعایت حد ثبتی و ملکی پلاک ها طراحی شده است.

وی ادامه داد: این طرح با مشخص کردن وضعیت دقیق شبکه معابر و همچنین اولویت بندی بهسازی و نوسازی بافتهای واجد ارزش در اختیار مدیریت شهری قرار خواهد گرفت و در این راستا طرح تفصیلی شهر شیرین سو با مساحت ۱۰۱ هکتار بعد از بررسی در جلسات کارشناسی و طرح در کمیسیون ماده ۵ بررسی شد و به تصویب اعضا رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی همدان در خصوص این طرح که شامل نقشه کاربری اراضی شهری شبکه های ارتباطی افزود: مساحت هر یک از کاربری های وابسته و سایر جزئیات بر اساس ضوابط دقیق طراحی شده، این طرح با هدف ارتقای کیفیت محیط با توجه به سیما و منظر شهری و رفع کمبودهای شهری رعایت الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل با حمایت از معلولین و جانبازان و افزایش توان انتظامی مدیریت شهری اجرا شده است.

وی در پایان خاطر نشان ساخت : همچنین در طرح تفصیلی تاکید بر تمامیت طرح، حفظ باغات و اراضی کشاورزی است