شناسهٔ خبر: 132980 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تکمیل پل حسین آباد درچه تا هفته دولت

تكميل پل حسين آباد درچه تا هفته دولت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از فعال شدن پروژه پل حسین آباد به فلاورجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ فرزاد دادخواه اظهار کرد: پل حسین آباد به فلاورجان، به عنوان پل ارتباطی بین دو شهرستان چندین سال بصورت نیمه تمام مانده بود. امیدواریم با تکمیل این پروژه، نگرانی چندین ساله مردم و مشکلاتی که در تردد داشته‌اند را رفع کند و رضاتمندی حاصل شود.

وی افزود: با پیگیری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و نیز همکاری و همراهی مردم عزیز و خصوصا کشاورزانی که اراضی آن‌ها واقع در طرح بود، روند عملیات اجرایی تکمیل آن آغاز شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان عنوان کرد: از ابتدای سال با تجهیز کارگاه و اجرای عملیات توسط پیمانکار این پروژه فعال شد و طی دوماه آینده عملیات خاکی این پروژه به اتمام می‌رسد. تامین قیر پروژه نیز در پروژه های اولویت دار سال ۱۴۰۲ قرار گرفته است. همچنین نیوجرسی های حفاظ بتنی نیز بعد از اتمام پروژه نصب خواهد شد

دادخواه گفت: با وجود کم بودن طول و ابعاد، به جهت نوع بستر زراعی خاک منطقه، هزینه مصالح و عملیات تحکیم و بستر سازی این مقطع قابل توجه خواهد بود. همچنین معمولا در پروژه های با طول کم، انجام تست های آزمایشگاهی و تراکم بصورت متوالی زمانبر خواهد بود.

وی با اشاره به بحث آزادسازی اراضی طرح نیز بیان داشت: اهالی و کشاورزان منطقه همکاری کامل داشته اند و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای متقابلا در تلاش بوده و استعلامات لازم را انجام داده است. با ارسال مدارک مالکیت اراضی واقع در طرح، واحد حقوقی این اداره کل با استعلام از سازمان ثبت اسناد، روند تملک اراضی را به پیش خواهد برد. و در صورت اثبات مالکیت با طی تشریفات قانونی سند به نام دولت منتقل و پرداخت وجه به مالکین انجام خواهد شد