شناسهٔ خبر: 132995 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور پیگیری طرح‌های راه و شهرسازی شهرستان بوئین میاندشت انجام شد؛

دیدار مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با مسئولین شهرستان بوئین میاندشت 

دیدار مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با مسئولین شهرستان بوئین میاندشت  مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بمنظور پیگیری و بررسی مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان بوئین میاندشت با مسئولین این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به همراه معاونین و رؤسای ذیربط این اداره‌کل با فرماندار، شهرداران و رئیس شورای شهرستان بوئین میاندشت دیدار و گفتگو کرد.  

در این نشست که به میزبانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد ضمن بررسی طرح‌های عمرانی و اجرایی حوزه راه و شهرسازی و وضعیت اعتباری طرح‌های در دست اجرا، ‌جهت رفع موانع راهکارهایی ارائه شد، همچنین مواردی نیز جهت رصد و پیگیری در جلسات آتی به تصویب رسید.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این جلسه به برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف جهت سرعت بخشیدن به روند اجرایی پروژه‌های شهرستان بوئین میاندشت تاکید کرد و در خصوص احداث باند دوم محور بوئین میاندشت به خوانسار خواستار پیگیری تامین اعتبار پس از تایید مطالعات این محور شد.  

وی پس از بررسی مباحث مرتبط با احداث تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر و طرح‌های ارائه شده در این رابطه، از معاون مهندسی و ساخت این اداره‌کل خواست تا در راستای اقدام این پروژه پیگیری ویژه بعمل آید.  

قاری‌قرآن با اشاره به اهمیت سرعت بخشی بر اجرای طرح نهضت ملی مسکن، در رابطه با الحاق اراضی مورد نیاز به محدوده شهری شهرستان بوئین میاندشت تاکید کرد: نقاط پیشنهادی برای الحاق پس از اخذ استعلامات لازم بالاخص مبحث مطالعات زیست محیطی و دریافت تاییدیه از محیط زیست، به کمیته فنی، گروه کاری و کمیسیون ماده ۵ اعلام شود تا بررسی‌های لازم در این رابطه بعمل آید.  

وی با بیان اینکه حوزه راه و شهرسازی از چندین مجموعه تشکیل شده و سهم بالایی در امور روزمره زندگی مردم دارد گفت: این اداره‌کل نیز همواره در تلاش بوده است تا با برنامه ریزی، پیگیری و جذب اعتبار، پروژه‌های اولویت‌دار که بر بهبود زندگی مردم عزیز تاثیر بسزایی دارد را به سرانجام برساند.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان هدف از برگزاری این جلسه را تعامل و همکاری به منظور بررسی مشکلات راه و شهرسازی این شهرستان عنوان کرد و بیان داشت: توسعه پایدار شهرستان بوئین میاندشت مستلزم برنامه ریزی دقیق و همکاری همه نهادهای ذیربط است.  

گفتنی است در این جلسه مباحثی پیرامون اراضی قطب صنعتی، زمین‌های گردشگری، تحویل زمین به ادارات دولتی جهت احداث ساختمان‌های دولتی، زمین باغ بانوان و ...مطرح و در رابطه با آن تصمیم‌گیری شد.