شناسهٔ خبر: 133009 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره‌ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهریز:

راه‌های تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار مهریز آسفالته است

باغبانن رئیس اداره‌ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهریز گفت: راه‌های تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار در شهرستان مهریز آسفالته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(یزد)، علی‌محمد باغبان با بیان اینکه در سال گذشته هشت کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان مهریز آسفالت شد، تصریح کرد: در حال حاضر روستاهایی که بالای ۲۰ خانوار در آن‌ها سکونت دارند، همه آسفالته است.

وی گفت: ۸۰ درصد روستاهای مهریز بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارد که راه‌های تمام این روستاها آسفالته است.

باغبان با بیان اینکه در سال گذشته رویه آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور یزد- کرمان و بالعکس مرمت شد، ادامه داد: بهسازی و روکش آسفالت محور مهریز- یزد به طول ۲۵ کیلومتر نیز در سال گذشته انجام گرفت.

وی با اشاره به وجود معدن سرب و روی در مهدی‌آباد بهادران این شهرستان تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های مرتبط با معادن فرار بار است؛ اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهریز برای جلوگیری از فرار بار در این معدن شرکت حمل‌ونقل را در محل معدن استقرار داده است و با صدور بارنامه از بروز تخلف در این زمینه جلوگیری می‌کند.

رئیس اداره‌ راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهریز نیروی موردنیاز برای انجام مسئولیت‌های مرتبط با این اداره را تأمین نیروی موردنیاز عنوان کرد و افزود: در حال حاضر برای ارائه خدمات مطلوب ۴۰ نیرو موردنیاز است.