شناسهٔ خبر: 133029 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد؛

حمایت از برنامه‌های شناخت آرا و اندیشه‌های شهید مطهری در وزارت راه و شهرسازی

ایمان اسلامیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در مراسم یادواره شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی که به همت پایگاه بسیج راه و شهرسازی برگزار شد، از حمایت در راستای آشنایی و شناخت هرچه بیشتر کتب، آرا، عقاید و اندیشه‌های شهید مطهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ایمان اسلامیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در مراسم یادواره شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی که به همت پایگاه بسیج راه و شهرسازی برگزار شد گفت: نام و یاد معلم ماندگار ایران، استاد شهید مرتضی مطهری را گرامی می‌داریم. شهیدمطهری در عمر شریف خود آثار ارزشمندی را برای نسل‌های بعد ایران اسلامی به جا گذاشت.

اسلامیان افزود: از جمله این آثار می‌توان به استان راستان و حماسه حسینی اشاره کرد که بسیاری از ایده‌ها و نظریات این شخصیت والامقام در زمینه های مختلف چراغ راه ماست.

وی ادامه داد: ویژگی‌های شخصیتی شهید مطهری نیاز امروز ماست که بایستی نسبت به توجه ویژه به آن‌ها اهتمام ورزیم. صداقت، شفافیت، اصولگرایی، آینده‌بینی‌،اولویت شناسی، طرح درست موضوعات و ورود به محورهای کلیدی از ویژگی‌های بارز ایشان بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنان خود بر محورهای اخلاق، تربیت،اصول و عقاید، فلسفه، فقه و حقوق از منظر شهید مطهری پرداخت و گفت: معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در راستای آشنایی و شناخت هرچه بیشتر کتب، آراء، عقاید و اندیشه‌های شهید مطهری اعلام آمادگی می‌کند.

وی تکمیل کرد: برگزاری مسابقات، نشست‌ها و همایش‌ها چه به‌صورت حضوری و چه به صورت برخط، با محور این موضوع از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی حمایت می‌شود.