شناسهٔ خبر: 133074 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

شروع دریافت کارت شناسایی آزمون رشته معماری اردیبهشت ۱۴۰۲

عمار شهیر - اصفهان رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان از شروع امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی رشته معماری (طراحی) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ عمار شهیر رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به برگزاری آزمون نظام مهندسی رشته معماری(طراحی) در روز پانزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، اعلام کرد: کارت ورود به جلسه این آزمون بر روی سامانه آزمون‌ها ارائه شده و داوطلبان می‌توانند نسبت به اخذ آن اقدام کنند.  

وی افزود: کارت شناسایی آزمون از روز سه‌شنبه دوازدهم اردیبهشت ماه جاری بر روی سامانه آزمون‌ها ارائه شده و ضروری است هر یک از داوطلبان با وارد کردن مشخصات خود بر روی سامانه ثبت نام آزمون‌ها به نشانی www.inbr.ir یا سایت شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sangeshserv.ir، پرینت کارت شناسایی آزمون خود را تهیه و در روز آزمون همراه داشته باشند.  

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با تاکید براینکه دریافت کارت شناسایی آزمون به روز اخر موکول نشود گفت: داوطلبان پس از دریافت کارت و با توجه به آدرس مندرج روی آن، حوزه امتحانی خود را شناسایی کنند تا در زمان برگزاری آزمون بدون نگرانی در جلسه حضور یابند.  

وی اضافه کرد: در صورت مشاهده مغایرت در مندرجات کارت شناسایی آزمون، داوطلب می‌بایست صرفاً در تاریخ چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با دردست داشتن پرینت کارت شناسایی آزمون و تصویر آن و برگه ثبت نام تایید شده جهت رفع مغایرت به آدرس‌های اعلام شده در لینک ورود به جلسه مراجعه کند.