شناسهٔ خبر: 133083 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه شواری تامین مسکن مطرح شد؛

لزوم همکاری دستگاههای خدمات رسان در اجرای طرحهای نهضت ملی مسکن

آذربایحان غربی مدیرکل دفتر فنی و برنامه ریزی عمرانی وزارت کشور گفت: دستگاه های خدمات رسانی در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن همکاری ویژه داشته باشند تا روند ارائه خدمات و اجرای طرح در سریعترین زمان ممکن اجرایی شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، وحید قربانی در جلسه شورای تامین مسکن استان که در سالن جلسات استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: مساله مسکن، پروژه تمام دستگاه های اجرایی بوده و تنها مختص یک وزارت خانه نیست.

وی ادامه داد: فراهم سازی شرایط و توسعه خدمات زیرساختی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و پیگیری این مساله بر عهده مدیر دستگاه اجرایی است که باید بر این امر اهتمام ویژه داشته باشد.

مدیرکل دفتر فنی و برنامه ریزی عمرانی وزارت کشور گفت: تامین زیرساخت ها و امکانات روبنایی باید در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد تا روند اجرای طرح های مسکن با جدیت اجرایی گردد.

قربانی بیان کرد: باید به این مساله توجه شود که بحث مسکن مرتبط با مسائل اقتصادی، اشتغال، سرمایه گذاری و اجتماعی است و در اولویت مسوولان دولت قرار دارد.

وی با اشاره به عملکرد بانک های، بیان کرد: بانک های عامل در ارائه تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن همکاری ویژه داشته باشند تا مانعی برای اجرای این طرح وجود نداشته باشد.