شناسهٔ خبر: 133089 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته معماری طراحی در شرق استان سمنان برگزار می‌شود

امتحان مهندسی مژگان کردی ریس اداره نظام مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود)از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان مختص رشته معماری (طراحی) در روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (شرق  سمنان)، مژگان کردی ریس اداره نظام مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهر سازی شرق استان سمنان(شاهرود) اعلام کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی) پایه ۳ روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۵ در شرق استان سمنان و در حوزه دانشگاه صنعتی - دانشکده مهندسی معماری و فیزیک، همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

وی در ادامه گفت:در این آزمون تعدا ۵۳ نفر زن و ۳۲ نفر مرد جمعا به تعداد ۸۵ نفر با هم به رقابت خواهند پرداخت. این آزمون به صورت ترسیمی بوده و حد نصاب قبولی ۵۰ درصد کل نمره آزمون است.

کردی اعلام کرد: نتایج آزمون در شهریور ماه ۱۴۰۲ از طریق وب سایت دفتر مقررات ملی وزارت راه و شهرسازی به آدرس www.inbr.ir به اطلاع شرکت کنندگان رسانده خواهد شد. ضروری است داوطلبان هنگام ورود به جلسه آزمون کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر عکس دار به همراه داشته باشند.

ریس اداره نظام مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهر سازی شرق استان سمنان(شاهرود)گفت:شروع فرایند آزمون ساعت ۷:۳۰ بوده و درب حوزه های آزمون نیم ساعت زودتر از شروع فرایند آزمون بسته خواهد شد.

وی با بیاناینکه آزمون به صورت جزوه باز بوده و داوطلبان باید لوازم ترسیم جهت طراحی را به همراه داشته باشند،‌افزود: همراه داشتن هر گونه وسیله الکترونیکی هوشمند در جلسه آزمون ممنوع بوده و از مصادیق تخلف محسوب خواهد شد. صدور پروانه های اشتغال به کار داوطلبان حائز شرایط ، به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه www.spamak.mrud.ir انجام خواهد شد.

کردی عنوان کرد: این آزمون درشهر شاهرود در دانشکده مهندسی فیزیک و معماری دانشگاه صنعتی شاهرود (ساختمان شهدای هسته ای)میدان هفت تیر در روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

گفتنی است آزمون ورود به حرفه مهندسان در سایر رشته‌ها در۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.