شناسهٔ خبر: 133110 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان خبر داد؛

تکمیل پروژه ورودی شهرک حمل‌ونقل خمینی شهر تا مردادماه

تكميل پروژه ورودي شهرك حمل‌ونقل خميني شهر تا مردادماه مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان از تکمیل پروژه ورودی شهرک حمل و نقل خمینی شهر تا مردادماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ فرزاد دادخواه اظهار کرد: پروژه ورودی شهرک حمل‌ونقل خمینی‌شهر فعال شده است و اجرای بیس و آسفالت آن باقی مانده، که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این پروژه تا مردادماه به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: مسئله مهم برای شهرک حمل‌ونقل اجرای زیرساخت های آن بوده، که پیگیری انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل را می‌طلبد. تا بحث آب، برق، گاز و فیبر نوری پیگیری کرده تا ان شاء ا... هر چه سریع‌تر معابر داخلی شهرک از نظر آسفالت و سایر عملیات‌ها انجام شود.

دادخواه بیان داشت: شرکت‌های حمل‌ونقل در مرحله اولیه جهت استقرار، پیش از ساخت ساختمان‌ها، می‌بایست اقدام به نصب کانکس کند.

وی با اشاره به معضلات بسیاری که در بحث تردد کامیون‌ها در شهر خمینی شهر وجود دارد، عنوان کرد: امیدواریم با اجرای این پروژه و تجمیع ناوگان حمل بار شهرستان در یک نقطه، مشکلات و نارضایتی مردمی که در اثر عبور و تردد کامیون ها در داخل شهر بوده، مرتفع شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: تکمیل پروژه شهرک حمل‌ونقل به عنوان جایگاه  و پایگاه اصلی حمل‌ونقل شهرستان خمینی‌شهر به دلیل اهمیت، علی‌رغم کمبود  اعتبارات، در  دستور کار قرار گرفته و به زودی به بهره برداری می‌رسد.