شناسهٔ خبر: 133120 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

تکمیل حدود ۷۰ درصد از پروژه نهضت ملی مسکن‌ خوزستان تا پایان سال

پروژه نهضت ملی مسکن‌خوزستان مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان ازحدود ۷۰ درصد از پروژه نهضت ملی مسکن در استان تا پیش از پایان سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، محمدحسین پناهی فر با اشاره به آخرین وضعیت تامین زمین موردنیاز طرح نهضت ملی مسکن اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۲۴۰ هزار نفر در استان ثبت نام اولیه داشتند که از این تعداد ثبت‌نام، حدود ۴۴ هزار نفر شرایط شان احراز شده است و برای نهایی شدن ثبت‌نام مراجعه کرده‌اند.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان از تلاش برای تامین زمین به منظور ساخت بیش از ۱۰۰ هزار مسکن در استان تا ۶ ماه آینده خبر داد. وی افزود: تاکنون زمین موردنیاز برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی تامین و به زمین‌های راه و شهرسازی برای اجرای این طرح اضافه شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: تلاش خواهیم کرد تا در ۶ ماه آینده زمین مورد نیاز برای ساخت بیش از ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در خوزستان تامین شود.

پناهی فر در خصوص پیشرفت فیزیکی طرح‌های نهضت ملی مسکن عنوان کرد: پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها در مراحل مختلف ساخت از اسکلت تا نازک‌ کاری است. براساس پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، حدود ۷۰ درصد مسکن‌های در حال ساخت تا قبل از پایان امسال تکمیل و تحویل داده می‌شوند.

وی افزود: با آغاز به کار دولت سیزدهم طرح نهضت ملی مسکن از سوی دولت آغاز و این طرح ملی به منظور خانه‌دار شدن مردم به وزارتخانه راه و شهرسازی واگذار شد و در همه استان‌های کشور در حال اجرا است و ما نیز به عنوان یکی از متولیان مسکن در استان خوزستان تلاش خواهیم کرد تا این طرح با سرعت هرچه بیشتر در استان اجرایی شود.