شناسهٔ خبر: 133133 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی سال ۱۴۰۱ انجام شد؛

اصلاح ۱۲ نقطه پرحادثه در جنوب سیستان و بلوچستان

علی بامری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان از اصلاح ۱۲ نقطه پرحادثه در جنوب استان سیستان و بلوچستان طی سال گذشته توسط این اداره‌ کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از ایرانشهر، علی بامری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: به رغم محدودیت های موجود در حوزه منابع، این اداره کل نسبت به اصلاح نقاط حادثه خیز اقدام کرده است.

وی با اشاره به نقش بهسازی راه های مناطق محروم در کاهش مهاجرت و تثبیت جمعیت این مناطق افزود: روستاها کانون تولید در کشورمان هستند و ما می توانیم با ساخت یا بهسازی راه ها، در رونق تولید نقش موثری داشته باشیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان همچنین با بیان اینکه معادن زیادی در جنوب این استان وجود دارد و اضافه ثناژ بار های معدنی و مصالح حمل شده یکی از مهمترین عوامل کاهش عمر مفید راه ها و افزایش خسارت به ابنیه فنی و تاسیسات مسیرجنوب استان می باشد، بر لزوم همکاری همه دستگاه های متولی و کنترل تناژ بصورت مستمر تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد : کار کردن در راه های جنوب استان با اشل های مادی قابل توجیه نیست، چرا که این خدمات مصداق خدمت به خلق بوده و کار کردن در این‌ حوزه عبادت محسوب می شود.

بامری بیان کرد: ثبت آمار عملکرد می تواند به برنامه ریزی مناسب جهت رفع نواقص کمک کند و به همین دلیل باید با جدیت پیگیری شود.