شناسهٔ خبر: 133182 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته معماری _ صلاحیت طراحی در زاهدان

سیستان رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته معماری - صلاحیت طراحی خبر داد و گفت: این آزمون روز جمعه ۱۵ اردیبهشت‌ماه جاری در زاهدان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان،محمد انصاری مقدم اظهار داشت: در اجرای مواد آئین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون مقررات ملی ساختمان جهت ورود به حرفه و اخذ پروانه اشتغال بکار مهندسی در رشته معماری- صلاحیت طراحی با حضور ۱۷۰ نفر داوطلب فردا راس ساعت ۸ صبح در حوزه امتحانی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

 وی با بیان اینکه ضروری است داوطلبان هنگام ورود به جلسه آزمون کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر عکس دار به همراه داشته باشند، گفت: این آزمون به صورت ترسیمی بوده و حد نصاب قبولی ۵۰ درصد کل نمره آزمون است.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان همچنین با بیان اینکه آزمون به صورت جزوه باز بوده و داوطلبان باید لوازم ترسیم جهت طراحی را به همراه داشته باشند،‌ افزود: همراه داشتن هر گونه وسیله الکترونیکی هوشمند در جلسه آزمون ممنوع بوده و از مصادیق تخلف محسوب خواهد شد.

انصاری مقدم خاطر نشان کرد: نتایج آزمون در شهریور ماه ۱۴۰۲ از طریق وب سایت دفتر مقررات ملی وزارت راه و شهرسازی به آدرس www.inbr.ir به اطلاع شرکت کنندگان رسانده خواهد شد.

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته معماری _ صلاحیت طراحی در زاهدان