شناسهٔ خبر: 133235 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه هم اندیشی با تشکل های صنفی رانندگان و شرکت های حمل و نقل کالای خراسان شمالی برگزار شد

جلسه هم اندیشی جلسه هم اندیشی با تشکل های صنفی رانندگان و شرکت های حمل و نقل کالا و مدیران عامل شرکت های حمل و نقل کالای خراسان شمالی در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، سعید سبحانی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان شمالی گفت: در این جلسه آخرین بخشنامه ها و دستورالعمل های صادره، تشریح و بازخوانی شد و شرکت کنندگان ابهامات و سئوالات خود را مطرح کردند که به آن ها پاسخ داده شد.

سبحانی افزود: همچنین جلسه آموزشی نحوه شرکت در مناقصات برای اعضای تشکل های صنفی رانندگان و شرکت های حمل و نقل کالا و مدیران عامل شرکت های حمل و نقل کالا برگزار و ضوابط و مقررات ارائه شد.

وی اظهارکرد: سامانه های داپ و کنترل بارنامه برای نحوه صدور بارنامه و جلوگیری از صدور بارنامه های غیرواقعی و رصد بارنامه های صادره از این سامانه ها از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

سبحانی ادامه داد: سامانه های مذکور برای مشخص شدن واقعی بودن بارنامه و ردگیری محموله کالا دارای اهمیت است و در صورتی که بارنامه غیرواقعی باشد با شرکت های متخلف در کمیسیون های مربوطه برخورد قانونی می شود.  

به گفته این مسئول، ۲۶ شرکت حمل و نقل کالا در خراسان شمالی در بخش کالا خدمات ارائه می دهند.