شناسهٔ خبر: 133249 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آزمون ورود به حرفه مهندسی انجام شد؛

بازدید مسئولان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی/ نظارت بر روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسی در ۴ حوزه امتحانی سطح استان

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مسئولان اداره کل راه و شهرسازی استان از روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، امروز ۱۵ اردیبهشت آزمون ورود به حرفه مهندسی همزمان در سراسر کشور در رشته معماری و صلاحیت طراحی در استان خراسان رضوی در ۴ شهرستان مشهد، سبزوار، نیشابور و تربت حیدریه برگزار شد.

این بازدیدها با هدف بررسی و کنترل روند برگزاری آزمون انجام گردید.

بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی، خیام، پیام نور، سجاد و منتظری بخشی از بازدیدهای امروز از روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان بود.

گفتنی است آزمون ورود به حرفه مهندسان غیررقابتی است و شرکت‌کنندگان با کسب نمره ۵۰ قبول‌شده این آزمون‌ها محسوب می‌شوند. در این دوره از آزمون‌ها ۱۹۹۲ نفر شرکت کرده‌اند که ۴۳.۳۷ درصد از شرکت‌کنندگان را آقایان و حدود ۵۶.۶۳ درصد از آنها را بانوان تشکیل‌ می‌دهند.

در این بازدید منصوری معاون مسکن و ساختمان، یاربی رییس حراست، مظفری سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان، آشگران معاون حراست و اسمعیلی نماینده دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی حضور داشتند.