شناسهٔ خبر: 133265 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن وساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی اعلام کرد؛

برگزاری اولین نوبت آزمون ورود به حرفه مهندسان در سال ۱۴۰۲

آزمون ورود به حرفه مهندسان خراسان جنوبی1402 معاون مسکن وساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از برگزاری اولین نوبت آزمون ورود به حرفه مهندسان در سال جاری همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)، حسن علیزاده با اشاره به برگزاری اولین نوبت آزمون ورود به حرفه مهندسان در سال ۱۴۰۲ گفت: از ساعت ۸ صبح روزجمعه ۱۵ اردیبهشت ماه آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحی ـ معماری بطور همزمان با سراسر کشور در مدت زمان ۷ ساعت برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از آزمون ۱۲۴ نفر از داوطلبان استان ثبت نام کردند که شامل ۶۴ نفر داوطلب زن و ۶۰ نفر مرد است.

علیزاده ادامه داد: این آزمون بطور متمرکز در دانشگاه پیام نور واحد بیرجند و با حضور و نظارت نماینده سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد.

معاون مسکن وساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی افزود: بر اساس دستورالعمل آزمون، درب های ورود به حوزه های آزمون از ساعت ۷ صبح بسته شد و ورود داوطلبان به جلسه با کارت شناسایی آزمون و کارت معتبر عکس دار یا کارت عضویت عکس دار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان انجام شد.

وی همچنین از غیبت ۴۲ نفر از داوطلبین در آزمون خبر داد و گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان در سایر رشته ها همزمان با سراسر کشور روزهای ۲۸ و۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهدشد.