شناسهٔ خبر: 133270 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی؛

اولین نوبت از آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته معماری _ صلاحیت طراحی برگزار شد

آزمون ورود به حرفه مهندسان خراسان شمالی سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری اولین نوبت آزمون ورود به حرفه مهندسان در سال جاری همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، مهدی خورشاهی گفت: از ساعت ۸ صبح جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحی ـ معماری بطور همزمان با سراسر کشور در مدت زمان ۷ ساعت برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از آزمون ۳۱۹ نفر از داوطلبان استان ثبت نام کردند که شامل ۱۵۰ نفر داوطلب زن و ۱۶۹ نفر مرد است.

خورشاهی ادامه داد: این آزمون در سه حوزه امتحانی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد(آقا)، دانشگاه پیام نور بجنورد(خانم) و آموزشکده فنی دختران انقلاب بجنورد(خانم) برگزار شد.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل آزمون، درب های ورود به حوزه های آزمون از ساعت ۷ صبح بسته شد و ورود داوطلبان به جلسه با کارت شناسایی آزمون و کارت معتبر عکس دار یا کارت عضویت عکس دار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان انجام شد.

سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان افزود: آزمون مقررات ملی ساختمان جهت ورود به حرفه در سایر رشته ها و صلاحیت ها نیز در روزهای ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری در استان برگزار می گردد که اطلاعات تکمیلی آن متعاقباً اعلام می‌شود.