شناسهٔ خبر: 133272 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سال گذشته انجام شد؛

نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی استان همدان

جواد نگاهداری معاون راهداری استان همدان معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان ازنصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی استان همدان در طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان جواد نگاهداری ضمن اشاره به نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی استان همدان  گفت : با فعال سازی دو اکیپ امانی و پیمانی در سال گذشته، نصب حفاظ میانی در نقاط پرتصادف و دارای تصادف استان آغاز شد و این روند امسال نیز بصورت جهادی ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد:یکی از تاثیرات مثبت نصب نیوجرسی در محور همدان-ملایر (گردنه زاغه) بود که متاسفانه هرساله شاهد تصادفات رخ به رخ زیادی در این گردنه بودیم و با اقدام جهادی اکیپ امانی عملیات نصب نیوجرسی به طول ۳/۵ کیلومتر در این مقطع اجرا شد.

نگاهداری اظهار داشت: در محورهای استان ۱۱۶ نقطه پرتصادف و دارای تصادف شناسایی شده بود که ۶۳ نقطه آن بصورت کامل رفع و اصلاح گردید و در سایر نقاط نیز عملیات آشکار سازی انجام شده است.

معاون راهداری استان همدان با بیان این که افزایش ایمنی محورهای استان جزو اولویت های راهداری است گفت: ۵۲ دو نقطه پرتصادف و دارای تصادف جدید در راههای استان شناسایی شده و عملیات اجرایی آشکار سازی و رفع این نقاط آغاز شده است و از ۱۱۶ نقطه سال گذشته تنها ۷ نقطه جزو این نقاط جدید هستند.

وی در پایان گفت: یکی از اقدامات مهم راهداری در سال ۱۴۰۱ فعال سازی دو اکیپ امانی نصب نیوجرسی و تعمیر و نگهداری سیستم های روشنایی بود و از مزایای آن تسریع در رفع نقاط حادثه خیز و ساماندهی سیستم های روشنایی محورهای استان همدان است.