شناسهٔ خبر: 133310 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی مطرح کرد؛

تحقق اهداف دولت مردم در استان مرکزی/ تقاطع غیرهمسطح پرندک شهرستان زرندیه در یک قدمی افتتاح

مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: با اجرای آسفالت ورودی شهر پرندک توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی و تکمیل اقدامات ایمنی، بزودی تقاطع غیرهمسطح راه آهن پرندک، زیر بار ترافیکی خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی، «مهرداد جهانی» از تکمیل فرآیند اجرایی زیرگذر پرندک در محور قدیم ساوه - تهران خبر داد و افزود: در راستای تحقق وعده‌های دولت سیزدهم در حوزه راه‌های استان مرکزی، عملیات اجرایی برای تکمیل تقاطع غیرهمسطح راه آهن پرندک سال گذشته توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی به انجام رسید، لیکن بعلت عدم اصلاح ورودی شهر پرندک تاکنون مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های استاندار مرکزی و هم افزایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با شهرداری پرندک، امسال ورودی شهر پرندک نیز توسط این اداره کل اصلاح و عملیات اجرای آسفالت آن با پخش هزار تن آسفالت به اتمام رسید.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی تقاطع غیرهمسطح راه آهن پرندک پس از اجرای خط کشی و نصب تابلو و علائم ایمنی بزودی زیر بار ترافیکی خواهد رفت تا یکی دیگر از طرح‌های نیمه تمام در حوزه راه‌های استان تکمیل و با همت راهداران جهادگر به بهره‌برداری برسد.

به گفته جهانی اجرای دیوار حائل بتنی و زیرسازی و اجرای آسفالت زیرگذر تقاطع غیرهمسطح راه آهن پرندک در یک اقدام جهادی و فشرده، طی سال گذشته انجام شد تا این پروژه پس از یک دهه، تکمیل و مورد بهره‌برداری کاربران جاده‌ای قرار بگیرد.

وی ارتقاء ایمنی راه‌ها و تردد ایمن کاربران جاده‌ای از سطح محورهای مواصلاتی را دغدغه اصلی مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان مرکزی عنوان کرد و تلاش برای رفع نقاط پرحادثه را اقدامی مستمر از تلاش راهداران برشمرد.