شناسهٔ خبر: 133439 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مرکزی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی

مهرداد جهانی مدیر کل راهداری استان مرکزی مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی طی پیامی فرا رسیدن روز بسیج سازندگی را به جهادگران این عرصه تبریک گفت

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از استان مرکزی ، مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جـاده ای استان مرکزی فرا رسیدن روز بسیج سازندگی را به جهادگران این عرصه تبریک گفت و با صدور پیامی این روز را گرامی داشت.، متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

تشکیل سازمان بسیج سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جلوه های الطاف الهی و برکات انقلاب شکوهمند اسلامی است که با تدبیر تاریخی، آینده ساز و دور اندیشانه مقام معظم رهبری صورت پذیرفت تا بسیج همگانی به منظور محرومیت‌ زدایی در راستای خدمت به مردم در کشور میسر گردد.

از زمان تاسیس این سازمان مصادف با ۱۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۹ ، با یاری خداوند متعال بسیج سازندگی پیرامون مجموعه اقدامات هدفمند خود در اقدامی جهادگونه در محرومیت زدایی و خدمت به مردم خوش درخشیده که در طریق این راه بکارگرفتن ظرفیتها و استعدادهای درونی کشور و بهره گیری از فرهنگ و تفکر بسیجی بسیار موثر بوده است.

در طول این چند سال که کشور با مشکلاتی از قبیل زلزله، سیل، بیماری کرونا و... روبرو بوده، بسیج سازندگی در قالب یک مجموعه واکنش سریع به میدان آمده و توانسته با سازماندهی گروههای جهادی بر بسیاری از مشکلات غلبه کرده و همواره تهدیدها را به فرصت مبدل سازد.

به همین مناسبت این روز را به همه جهادگران و بسیجیان عرصه سازندگی تبریک عرض نموده و برایتان توفیق استمرار خدمت در عین صحت و سلامتی جان و تن را از پیشگاه خداوند سبحان مسألت می‌نمایم.

و من الله التوفیق 

مهرداد جهانی - ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲