شناسهٔ خبر: 133462 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان خبر داد؛

ثبت نام ۶ هزار و ۴۶ واجد شرایط قانون حمایت از خانواده در خراسان جنوبی

صمصامی رئیس اداره ارتباطات واطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان جنوبی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی ازثبت نام ۶۰۴۶ متقاضی استفاده از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت(فرزندسوم) در استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( خراسان جنوبی )جواد صمصامی گفت:  متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آنها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ باشد، می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن به آدرس Saman.mrud.ir قسمت متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت(متقاضیان دارای سه فرزند وبیشتر)نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی تصریح کرد: تاکنون در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تعداد  ۶۰۴۶  نفر در سطح استان ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۲۴۹۰ نفر در شهر بیرجند هستند.

وی افزود: در تمام شهرهای استان به جز شهر بیرجند مشکل تامین زمین وجود ندارد و زمین مورد نیاز برای متقاضیان تامین گردیده است.متقاضیان شهر بیرجند نیز می توانند در صورت تمایل در شهر خوسف زمین دریافت کنند در غیر این صورت جهت دریافت زمین در شهر بیرجند می توانند تا زمان تامین زمین در لیست انتظار قرار گیرند.

صمصامی با اشاره به اینکه در تعدادی از شهرستانهای استان وطی مراسمی قرعه کشی قطعات انجام شده افزود:تاکنون ۴۱۴ قطعه زمین بصورت ویلایی در شهرهای خوسف، مود، درح، شوسف، نهبندان، بشرویه، اسلامیه، فردوس و طبس مشخص شده که پس از اتمام روند قانونی به متقاضیان واگذار خواهد شد.