شناسهٔ خبر: 133540 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حکم مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان انجام شد:

انتصاب علیرضا امیری به عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان جیرفت

انتصاب در جنوب کرمان با حکم مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان علیرضا امیری به عنوان سرپرست اداره راه وشهرسازی شهرستان جیرفت منصوب و از زحمات موسی گروئی تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (جنوب کرمان) طی حکمی از سوی محمد ساردویی مدیرکل راه و شهرسازی مهندس علیرضا امیری به عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان جیرفت منصوب و از زحمات مهندس موسی گروئی باحضور فرماندارجیرفت ،معاون توسعه و منابع انسانی ومدیرحراست اداره کل راه وشهرسازی جنوب کرمان تقدیر شد.

درآیین معارفه که در فرمانداری جیرفت برگزارشد،سعیدی معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی با تاکید بر ضرورت رعایت دقیق قوانین و مقررات، بر اهتمام به برنامه های دولت مبنی بر عدالت محوری و قانون‌مداری تاکید کرد.

وی با آرزوی موفقیت برای مهندس امیری ضمن تاکید بر بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و توان کارکنان، خواستار اجرای برنامه های مورد نظر این اداره کل جهت پیشبرد اهداف توسعه مورد نظر در جنوب کرمان شد.

احمد بلندنظر فرماندار جیرفت دراین جلسه ضمن تقدیر از زحمات موسی گروئی رئیس سابق اداره راه و شهر سازی جیرفت خواستار توجه بیشتر رئیس جدید این اداره برای کمک به پروژه های طرح نهضت مسکن ملی شد.