شناسهٔ خبر: 133546 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان برخوار خبر داد؛

پیشرفت ۵۳ درصدی فاز یک طرح نهضت ملی مسکن دولت‌آباد

صادق حاجی - اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان از پیشرفت ۵۳ درصدی فاز اول طرح نهضت ملی مسکن شهر دوات آباد خبر داد و گفت: فاز دوم این طرح به تعداد ۶۳ واحد دارای پیشرفت ۱۳ درصدی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ صادق حاجی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان برخوار اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن شهر دولت‌آباد با مجموع ۱۴۴ واحد مسکونی در دو فاز در حال احداث است.  

وی اذعان داشت: فاز اول این پروژه به تعداد ۸۱ واحد در ۹ بلوک احداث می‌شود و هم‌اکنون دارای پیشرفت فیزیکی ۵۳ درصدی است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان برخوار افزود: فاز دوم این پروژه در هفت بلوک و جمعاً به تعداد ۶۳ واحد احداث می‌شود و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی ۱۳ درصدی دارد.  

وی با اشاره به پیگیری‌های بعمل آمده جهت تامین زمین برای بیش از ۷۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان گفت: گفت بیش از ۲۰ هزار مترمربع زمین به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت اجرای پروژه در شهر حبیب‌آباد واگذار شده است.  

حاجی بیان داشت: در راستای رفع کمبود زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان، مطابق با قانون توافقاتی با مالکین اراضی بعمل آمده است همچنین پنج هکتار زمین به محدوده شهر حبیب‌آباد الحاق شده است.  

وی در خصوص دیگر اقدامات بعمل آمده در حوزه مسکن این شهرستان عنوان کرد: عملیات نقل و انتقال بیش از ۱۰۰ سند اعیانی مسکن مهر شهرستان برخوار در قالب معاملات ثانویه و ثالثیه در دو شهر کمشچه و دولت‌آباد انجام پذیرفته و به لطف خدا با پیگیری‌های ویژه اسناد باقیمانده مسکن مهر این شهرستان اخذ و به متقاضیان تحویل داده شد.