شناسهٔ خبر: 133611 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار مردمی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان

ببينيد |  دیدار مردمی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان سرپرست روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان: دیدار مردمی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان، در روزهای دوشنبه هر هفته با هماهنگی قبلی از ساعت ۱۰ الی ۱۲ انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ سعید ناظمی اظهار کرد: ارتباط چهره‌به‌چهره مسئولین با اقشار مختلف در راستای افزایش رضایت‌مندی آنان و رفع مشکلات موجود، یکی از اولویت‌های این اداره کل است؛ بر این مبنا برنامه ملاقات مردمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان به صورت هفتگی، یکی از راه‌های ارتباط مستقیم مردم با وی است که روزهای دوشنبه هر هفته برگزار می‌شود و «فرزاد دادخواه» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، پای درددل و مشکلات مراجعه‌کنندگان می‌نشیند.

وی تصریح کرد: در روزهای ملاقات مردمی، افراد می‌توانند با هماهنگی قبلی در دفتر مدیرکل با وی دیدار داشته باشند که این اقدام، نزدیکی ارتباط با این مقام مسئول را نشان می‌دهد.

ناظمی تاکید کرد: در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، دیوار بین مردم و مسئولین برداشته شده است و در این میان ملاقات‌های مردمی، راه ارتباطی خوبی بین مردم با مدیرکل است.

وی با بیان اینکه این ملاقات‌ها در قالب ارائه درخواست، پیشنهاد و شکایت بوده، عنوان کرد: موضوع اکثر ملاقات ها مسائل و مشکلات راه‌های روستایی، اصلی و شریانی، مسیرهای دسترسی، جایگاه ها و مجتمع‌های خدمات رفاهی، مسائل کارکنان و پیمانکاران اداره کل می‌باشد. که مدیر کل پس از ملاقات، موضوع را به معاونین مربوطه ارجاع داده و گزارش رسیدگی به این موضوعات نیز بصورت ماهانه به بازرسی استانداری ارسال می شود.

سرپرست روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان خاطرنشان کرد: کارتابل ویژه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (۱۱۱) نیز در نظر گرفته شده است که به وسیله آن تمام موارد مربوطه رسیدگی می‌شود و حتی در مواردی به روزهای دوشنبه و ملاقات‌های عمومی وصل می‌شود.