شناسهٔ خبر: 133616 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بیش از ۲۵ درصد پیشرفت در نهضت ملی مسکن علی آباد کتول

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: در اسفندماه سال گذشته عملیات اجرایی ۱۷۰ واحد در شهرستان علی آباد کتول آغاز شد که این پروژه در حال حاضر پس از گذشت کمتر از دو ماه پیشرفت ۲۵ درصدی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهدی ملک اظهار کرد: در شهرستان علی آباد کتول، طی یکسال هزار و ۲۱۵ واحد در قالب نهضت ملی مسکن احداث خواهد شد که هم اکنون ۱۷۰ واحد در این شهرستان دارای قرارداد ساخت هستند.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: در تمام شهرهای استان ساخت واحدها آغاز شده و هم اکنون اجرای این پروژه ها در شهر علی آباد پیشرفت رو به رشدی دارد.

وی افزود: پروژه ی۳۲ واحدی و ۱۳۸ واحدی نوده کتول از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در علی آباد است که توسط پیمانکار بومی احداث می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: این پروژه در کمتر از دو ماه پس از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۵ درصد پیشرفت دارد و هم اکنون در مرحله احداث اسکلت بنا قرار دارد.

ملک در ادامه اظهار کرد: همچنین در آخرین جلسه شورای مسکن استان، مورخه ۱۶ اردیبهشت ماه، واگذاری ۲۸۸ واحد مسکونی دیگر در علی آباد کتول به پیمانکار مصوب و عملیات اجرایی آن در ایام آتی آغاز خواهد شد.

وی افزود: گفتنی است که همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به گلستان، عملیات افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هشت هزار واحد مسکونی در استان صورت می گیرد.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان در انتها یادآور شد: پروژه های نهضت ملی مسکن در کل استان گلستان، در مسیر اجرا قرار دارند و تسریع در ساخت و ساز ها به آورده متقاضیان و تامین تسهیلات توسط بانک ها بستگی دارد.