شناسهٔ خبر: 133623 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

به همت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و مشاور وزیر راه و شهرسازی؛

غرفه وزارت راه و شهرسازی در دوازدهمین نمایشگاه اینوتکس برپا شد

ببینید | غرفه وزارت راه و شهرسازی در دوازدهمین نمایشگاه اینوتکس به همت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و مشاور وزیر راه و شهرسازی، غرفه وزارت راه و شهرسازی در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری(اینوتکس) برپا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری(اینوتکس) با هدف افزایش مشارکت بین شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور داخلی و خارجی، جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها و نیز شبکه‌سازی بین آن‌ها در محل پارک علم و فناوری پردیس از ۱۹ اردیبهشت‌ماه آغاز شده است.

در این رویداد بزرگ، آخرین ترندهای نوآوری و فناوری که شامل سه دسته کلی هوشمندسازی، دیجیتال و توسعه پایدار است، مورد بررسی و نمایش قرار می‌گیرد.

همچنین مراسم افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس ۲۰۲۳  با حضور روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور،‌ دستیار رئیس جمهور فدراسیون روسیه و جمعی از مسؤولان خارجی و داخلی در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

بیش از ۲۵۰۰ غرفه تحت عنوان شرکت و استارتاپ‌های ایرانی و خارجی شرکت دارند و بیش از ۴۵۰ استارت‌آپ، شرکت فناور و دانش‌بنیان، شتاب‌دهنده و مرکز نوآوری، مرکز رشد و پارک فناوری از ایران و کشورهایی از جمله روسیه و ترکیه حضور دارند که به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه خود می‌پردازند که غرفه اصلی وزارت راه و شهرسازی نیز به همت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و مشاور وزیر راه و شهرسازی برپا شده است و با حضور سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی، در بخش‌های مختلف حمل و نقل جاده‌ای، ریلی،دریایی و هوایی هم‌اکنون در حال برگزاری است.

در حاشیه این نمایشگاه معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص نمایشگاه گفت: امسال نمایشگاه نوآوری و فناوری درخشان‌تر، پراانرژی تر و هدفمندتر و پربرکت برگزار می‌شود، مخصوصا با توجه به اینکه همه‌گیری کرونا فروکش کرده است، استقبال بیشتری صورت گرفته است.

دهقانی فیروزآبادی افزود: برگزاری چنین رویدادهایی موجب سرمایه‌گذاری‌های خوب و شکل‌گیری همکاری درست بین شرکت‌ها می‌شود و آینده از آن شرکت‌های دانش‌بنیان است.

نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس) تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه سال جاری ادامه دارد.